Tuesday, December 4

Assignment

Sekarang aku berada di dalam main library,Um.

Pukul 5.37 petang.

Semangat tengah berkobar-kobar seperti bunyi dentuman guruh di luar sana.

Ternaik bulu roma bila member satu kos, speaking english masa presentation tadi.

Naik berbulu jugak sebab fluent sangat dia speeking.

Pembentangan beliau berkenaan Barangan Ribawi dalam muamalat benar-benar buat aku terfikir balik tentang definisi Riba.

Sebab masa di Jordan dahulu pernah jadi presenter untuk tajuk Riba ni.

Sebenarnya ada beberapa kesilapan dalam pembentangan aku yang dulu tu.tsk tsk T.T

Oh ya, lupa nak mention yang rakan aku tu dia degree dulu di South Africa. 7 tahun dan dia seorang hafiz.

cita-cita nak hafiz jugak satu hari nanti.amin2.

So, nak ceritanya, aku nak siapkan assignment ni cepat-cepat and then nak fokus pada proposal(perhatian:bukan melamar okeh =P). 

Nak siap master cepat-cepat.

Nak kumpui duit nak pegi Turki lagi sekali.

Istanbul Aku Datang!..

k bye..

*ini ayat sebab fanatik ngan cite tu.
*cite member tu selingan je sebenanye :P

No comments:

Post a Comment