Monday, January 2

Biasa yang luar biasa

Bismillahirrahmanirrahim

Hari ini terasa hebat dan nikmat apabila bangun pagi tanpa sakit perut sangat. hehe.
Alhamdulillah.

.......

Kekaguman yang amat pada syabab-syabab yang berjemaah subuh waktu syita`(baca:winter). Salute!

Bukan sehari dua,tapi hari-hari. Salute kuasa dua!

mood : Haih..Insafi diri.

........

Rakan-rakan satu batch semua sibuk pulun study group bagai. Pagi-pagi pula tu.

Saya masa tu tengah buat taik mata lagi.

mood : Haih..Insafi diri lagi.

........

Azam tahun baru ni saya nak buat sesuatu tu dengan terbaik!

Biarpun sesuatu yang saya lakukan tu sehalus pepasir di pantai.

Sesuai la ngan tema blog saya ini. hehe

Juga,saya nak jadi orang biasa yang luar biasa!yeah!..anda paham ke guane?hmm..

Tahun baru,
Irbid

No comments:

Post a Comment